ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΦΥΣΙΚΟΣ
Από το Blogger.
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
- http://acarnania.blogspot.com/
- http://aggelokastro-news-aggelokastro.blogspot.com/
- http://agriniopress.gr
- http://aitolianews.blogspot.com/
- http://aitoloakarnaniapress.blogspot.com/
- http://axeloostv.blogspot.com/
- http://etoliko-news.blogspot.com/
- http://polytexnikanea.gr
- http://www.agrinioart.gr
- http://www.agriniofans.gr
- http://www.anaggelia.gr/
- http://www.cityofagrinio.gr
- http://www.energia.gr
- http://www.panetolikos.gr
- http://www.solarproject.gr
- www.agrinionews.gr
- www.nellyparmaki.gr
Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ
Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011
Καμία πρόοδος στην Ιόνια Οδό
1:07 π.μ. | Αναρτήθηκε από
agriniomag |
Επεξεργασία ανάρτησης
Το παγωμένο έργο της Ιόνιας Οδού εντάσσεται στο συνολικό πρόβλημα με τους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους που γίνεται προσπάθεια να βρεθεί λύση. Ήδη ο νέος Υπουργός Υποδομών εξήγγειλε και διακομματική συζήτηση προκειμένου ο γόρδιος δεσμός να λυθεί και τα έργα να αρχίσουν και πάλι να κατασκευάζονται.
Ο Δυτικός Άξονας ή Ιόνια Οδός είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση καθώς κανένας άλλος άξονας δεν θα επηρεάσει συνολικά τις περιφέρειες Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας. Το δυτικό τμήμα της χώρας που απομονώνεται ουσιαστικά από την οροσειρά της Πίνδου είναι ο μεγάλος αδικημένος σήμερα.
Η κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που θα ενώνει το Αντίρριο με τα Γιάννινα μέσω όλων των μεγάλων πόλεων της περιοχής (Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Άρτα) είναι το όραμα πολλών γενεών ενώ χάρις στην σύνδεση του με την Εγνατία και την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσει ένα σημαντικό δίκτυο οδικών αξόνων υψηλών προδιαγραφών με ότι αυτό συνεπάγεται.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Τα προβλήματα για την Ιόνια Οδό είναι ούτως ή άλλως πολλά. Οι μελέτες σε πολλές περιοχές αποδείχτηκαν πρόχειρες, τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις έμειναν παγωμένα για 3 χρόνια και μόνο τον τελευταίο χρόνο έγιναν κινήσεις για την οριστική απελευθέρωση χώρων για την κατασκευή του δρόμου.
Η διέλευση της Κλόκοβας (ή Παλιοβούνας αν θέλετε) είναι το μεγάλο ζήτημα καθώς η πρόβλεψη για απλή διαπλάτυνση του δρόμου αποδείχθηκε ως μελετητική αστοχία και η κατασκευή σήραγγας δείχνει μονόδρομος. Ωστόσο αυτό θα απογειώσει το κόστος και τον χρόνο κατασκευής και ίσως παραμείνει ως ένα από τα μπλοκαρισμένα τμήματα που θα παραπεμφθούν για λύση στο μέλλον..
Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι η διαπίστωση πως από το 175ο έως το 182ο χλμ. τα έργα δεν μπορεί να προχωρήσουν, γιατί πέφτει πάνω στο δίκτυο υψηλής τάσης και χρειάζεται να μετατοπιστούν οι τεράστιοι πυλώνες.
Η ΔΕΗ φυσικά αντιδρά καθώς -και σωστά- λέει πως αυτό είναι ένα άλλο έργο και το βάρος πρέπει να το αναλάβει είτε το Υπουργείο Υποδομών είτε ο παραχωρησιούχος. Το δε κόστος ανέρχεται σε περίπου 10.000.000 ευρώ!
Φυσικά αυτά μερικά από τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν καθώς πριν από μερικούς μήνες είχε γίνει τεράστιος ντόρος με τις αμμοληψίες από τον ποταμό Εύηνο και πολύ μελάνι είχε χυθεί για το τμήμα Άρτα - Ιωάννινα που λίγο-πολύ παρουσιαζόταν ως ένα τμήμα που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ
Πάνω στην Ιόνια Οδό σχεδιάζεται φυσικά ένα ολόκληρο νέο οδικό δίκτυο το οποίο φιλοδοξεί-όταν ολοκληρωθεί- να μεταμορφώσει τις μεταφορές σε Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Ιωάννινα, Πρέβεζα και Θεσπρωτία.
Οι κάθετοι άξονες που θα είναι σε επαφή με την Ιόνια Οδό είναι ήδη κάποιοι σε κατασκευή και άλλοι σε σχεδιασμό. Τμήματα του δρόμου Ηγουμενίτσα- Πρέβεζα , ο οδικός άξονας Άκτιο- Αμβρακία, η σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο, η σύνδεση με το λιμάνι του Αστακού και η μελλοντική επέκταση της Ιόνιας Οδού μέχρι τα σύνορα με την Αλβανία στην Κακαβιά είναι τα σημαντικότερα από αυτά.
Φυσικά τα χρονοδιαγράμματα της Ιόνιας Οδού έχουν τιναχτεί στον αέρα και μόνο με την επίλυση τόσο του ίδιου του ζητήματος της συνολικής κατασκευής του έργου όσο και των επιμέρους προβλημάτων υπάρχει ελπίδα, έστω με μεγάλη καθυστέρηση, να ολοκληρωθεί αυτό το τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Πηγή: ypodomes.com
Ο Δυτικός Άξονας ή Ιόνια Οδός είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση καθώς κανένας άλλος άξονας δεν θα επηρεάσει συνολικά τις περιφέρειες Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας. Το δυτικό τμήμα της χώρας που απομονώνεται ουσιαστικά από την οροσειρά της Πίνδου είναι ο μεγάλος αδικημένος σήμερα.
Η κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου που θα ενώνει το Αντίρριο με τα Γιάννινα μέσω όλων των μεγάλων πόλεων της περιοχής (Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Άρτα) είναι το όραμα πολλών γενεών ενώ χάρις στην σύνδεση του με την Εγνατία και την Ολυμπία Οδό θα δημιουργήσει ένα σημαντικό δίκτυο οδικών αξόνων υψηλών προδιαγραφών με ότι αυτό συνεπάγεται.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Τα προβλήματα για την Ιόνια Οδό είναι ούτως ή άλλως πολλά. Οι μελέτες σε πολλές περιοχές αποδείχτηκαν πρόχειρες, τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις έμειναν παγωμένα για 3 χρόνια και μόνο τον τελευταίο χρόνο έγιναν κινήσεις για την οριστική απελευθέρωση χώρων για την κατασκευή του δρόμου.
Η διέλευση της Κλόκοβας (ή Παλιοβούνας αν θέλετε) είναι το μεγάλο ζήτημα καθώς η πρόβλεψη για απλή διαπλάτυνση του δρόμου αποδείχθηκε ως μελετητική αστοχία και η κατασκευή σήραγγας δείχνει μονόδρομος. Ωστόσο αυτό θα απογειώσει το κόστος και τον χρόνο κατασκευής και ίσως παραμείνει ως ένα από τα μπλοκαρισμένα τμήματα που θα παραπεμφθούν για λύση στο μέλλον..
Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι η διαπίστωση πως από το 175ο έως το 182ο χλμ. τα έργα δεν μπορεί να προχωρήσουν, γιατί πέφτει πάνω στο δίκτυο υψηλής τάσης και χρειάζεται να μετατοπιστούν οι τεράστιοι πυλώνες.
Η ΔΕΗ φυσικά αντιδρά καθώς -και σωστά- λέει πως αυτό είναι ένα άλλο έργο και το βάρος πρέπει να το αναλάβει είτε το Υπουργείο Υποδομών είτε ο παραχωρησιούχος. Το δε κόστος ανέρχεται σε περίπου 10.000.000 ευρώ!
Φυσικά αυτά μερικά από τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν καθώς πριν από μερικούς μήνες είχε γίνει τεράστιος ντόρος με τις αμμοληψίες από τον ποταμό Εύηνο και πολύ μελάνι είχε χυθεί για το τμήμα Άρτα - Ιωάννινα που λίγο-πολύ παρουσιαζόταν ως ένα τμήμα που δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ
Πάνω στην Ιόνια Οδό σχεδιάζεται φυσικά ένα ολόκληρο νέο οδικό δίκτυο το οποίο φιλοδοξεί-όταν ολοκληρωθεί- να μεταμορφώσει τις μεταφορές σε Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Ιωάννινα, Πρέβεζα και Θεσπρωτία.
Οι κάθετοι άξονες που θα είναι σε επαφή με την Ιόνια Οδό είναι ήδη κάποιοι σε κατασκευή και άλλοι σε σχεδιασμό. Τμήματα του δρόμου Ηγουμενίτσα- Πρέβεζα , ο οδικός άξονας Άκτιο- Αμβρακία, η σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο, η σύνδεση με το λιμάνι του Αστακού και η μελλοντική επέκταση της Ιόνιας Οδού μέχρι τα σύνορα με την Αλβανία στην Κακαβιά είναι τα σημαντικότερα από αυτά.
Φυσικά τα χρονοδιαγράμματα της Ιόνιας Οδού έχουν τιναχτεί στον αέρα και μόνο με την επίλυση τόσο του ίδιου του ζητήματος της συνολικής κατασκευής του έργου όσο και των επιμέρους προβλημάτων υπάρχει ελπίδα, έστω με μεγάλη καθυστέρηση, να ολοκληρωθεί αυτό το τεράστιο αναπτυξιακό έργο.
Πηγή: ypodomes.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Blog Archive
-
▼
2011
(222)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
-
▼
Ιουνίου
(45)
- Πωλείται όπως είναι επιπλωμένη...
- Επιμένει για την εκτροπή του Αχελώου το ΥΠΕΚΑ
- Το θαυμαστό ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσον
- Παράταση στα μηχανογραφικά δελτία
- Aβεβαιότητα και καθυστέρηση
- Πρόγραμμα Παραστάσεων αρχαίου θεάτρου Οινιάδων 2011
- Δημοσίευση της διακήρυξης για την σήραγγα Εκτροπής...
- Η αληθινή απολογία του Σωκράτη στο Κηποθέατρο
- Καμία πρόοδος στην Ιόνια Οδό
- Oι Blues Wire στο Μεσολόγγι
- Ειδήσεις για τη Νέα Γενιά
- Facebook για τυφλούς από Έλληνες φοιτητές (βίντεο)
- Κατακόρυφη πτώση των βάσεων
- Ο αγαπημένος αριθμός 7 του Καμαρά
- Παρουσίαση Βιβλίου Θανάση Παλιούρα
- Επικήδειος του Ευρώ από το Spiegel
- O Kαμαρά στον Παναιτωλικό!(βίντεο)
- 1oς Ποδηλατικός Γύρος Βόνιτσας
- Τα "ΝΑΙ" και τα "ΟΧΙ" του μηχανογραφικού
- Lake Camp Party στην Τριχωνίδα
- Θερινό πρόγραμμα ''Ελληνίς"
- Με την πέτρα στο ... λαιμό ο ΓΑΠ (αποκλειστικό βίν...
- Βόμβα Παναιτωλικού με Κοβάσεβιτς
- ΚΥΡ: Ανοιχτή επιστολή στον κ. Πρωθυπουργό...
- Έκλεισε ο Μουμίν
- Tι κοινό έχουν Παπανδρέου και Άγιος Μνημόνιος;
- Γιορτή Μουσικής στο Αγρίνιο
- Ακόμα και με... φυλάκιση τιμωρείται το ελεύθερο ca...
- Μπαμπινιώτης: «Οι νέοι θα πληρώσουν ακριβά τα gree...
- ''Eυτυχώς επτωχεύσαμεν"
- Δελτιο Τύπου Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου
- Ξεχωριστή γορτή στο Μεσολόγγι του Αγ. Πνεύματος
- Διήμερο Εκδηλώσεων Λαογραφικού Ομίλου Γυμναστικής ...
- Νασίφ Μόρρις για Παναιτωλικό
- Σύστημα Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού
- 1.105 θέσεις στις κατασκηνώσεις του Υπ. Υγείας
- Μικρός Πρίγκηπας
- Το Μηχανογραφικό Δελτίο του 2011
- Tα παιδιά των λουλουδιών επιστρέφουν στα Μάταλα
- Aναβολή για τις 28/6
- "LA DONNA" ΕΚΘΕΣΗ ΠΗΛΟΥ-ΣΚΙΤΣΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑΣ ΤΣΑΜΗ
- Μουσική σύνδεση Αγρινίου - Βαλένθια!
- Κουτρομάνος για 3 χρόνια
- Τέλος ο Φουρτάδο από τα Γιάννενα
- Βασιλική Καρακώστα στην Ηλιάστρα
- ► Φεβρουαρίου (26)
- ► Ιανουαρίου (9)
Αναγνώστες
About Me
- agriniomag
- Παπαθανασίου Κωνσταντίνος, Κοτρολός Νικόλαος, Νέλλη Παρμάκη, Email: agriniomag@gmail.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου